2020年2月15日 星期六

【久美力推絕對可信網店分享 — 齊來安心入手防疫產品】

前排少咗好多分享,真係無咩心情,
每日望住香港人左撲右撲頻搵口罩、消毒同防疫用品,真係好心痛好嬲。
相信近來大家同我一樣,身心疲倦,作為一個blogger同influencer,
我好想同大家分享親身幫襯過嘅網店,想大家都買到足夠嘅防疫用品,
唔洗擔心被呃錢或者要幫襯人血饅頭,
不過記得記得唔好囤貨,共享先唔會令價錢愈來愈貴,
同埋大家都有足夠防疫用品,先可以減少傳播。
好啦,入返正題,見到好多朋友都分享話被呃錢,
入完數等到頸都長都無口罩,賣家失蹤,
又話者D page呃like, like完又無口罩買到,又或者人血饅頭,賣到超貴。
我同大家一樣, 呢半個月都係日睇夜睇搵防疫用品, 
但好好彩無被人呃錢, 所以想同大家無私分享,
如果睇完覺得有用,可以share吓畀朋友。
Thai Good Life 泰好生活
(www.facebook.com/thaigoodlife.hk)
呢間網店主要銷售泰國食品同用品,平時我都會訂吓零食。
店主眼見口罩供應咁緊張,所以都出一分力搵貨,價錢良心正常價,
之前買過一盒50個裝只係幾十蚊,有齊BFE同PFE,
就係因為佢哋幫手,我先有口罩,仲同咗幾十個家庭一齊分享。
聽店主講嚟緊好似有酒精返,大家可以留意一下,
因為市面上精酒都比較難搵。
Lucky Neko Gift Shop
(www.facebook.com/Lucky-Neko-Gift-Shop-100795974753803)
呢間店係我喺marketplace度搵到,仲可以面交畀現金,
店主好有耐性解答, 而且仲好好人,好幸運揾到呢間小店。

佢哋主力賣D得意日本嘢,但近來都幫手搵防疫用品。

來自日本兒童口罩只係HK$30/一包5個裝,成人口罩HK$20/一包7個裝,
每次都係現貨銷售,貨量唔多,大家自行留意,
同埋盡量訂少啲貨等多D人買到。

Lookatme 
(www.facebook.com/lookatmehk)
呢間網店主要賣韓國衫, 我都幫襯咗幾年啦,
店主同老公好有心早前飛去韓國揾貨, 價錢同樣好良心。
我上星期訂 #酒精消毒棉, 每盒100只係平日HK$38價錢,
其實佢哋都有KF94口罩、搓手液等等,
價錢都係正常價,有需要朋友可望吓。
梨花 ewha care
(www.facebook.com/Ewhacare)
梨花我介紹過好多次,肯定係唔會呃人錢,
我啱啱幫朋友一齊訂咗差不多60支 70%酒精濃度嘅搓手啫喱,
每支只係HK$78/300ml,正常月底返貨,大家唔洗再捱貴價,
只要有支細細支, 再自己泵嚟refill就得啦,
呢家仲可以訂,有需要就快啲買啦。

如果大家想我分享多啲,仲可以講吓幾間尖沙咀藥房,
我亦都試過買到假嘅酒精,好彩發現得早可以退錢,
香港人加油,我哋一定可以渡過難關!

聯絡MsJovi: ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi
Blogspot She Elle BeautyExchange 

沒有留言:

張貼留言