2014年9月11日 星期四

★Clear Nose皇牌去黑頭粉刺套裝★向黑頭粉刺Say NO!


久美小姐一見到自己又粗大又密既黑頭粉刺又多,就會按捺不住,誓要將它們擠出來不可(吼~~~),
後果??
正所謂賠了夫人又折兵,當然係得個痛字,黑頭粉刺依然頑固地取笑我!!
美容院幫手?最不喜歡去美容院針清,諗起果種痛楚同埋針清完塊面既紅紅腫腫,NONONO!


Clear Nose皇牌去黑頭粉刺套裝一盒入面有三款產品,包括 Magic Water,Blackhead Mask 及 Cotton Peel Off Sheet,產品從天然火山炭提取黑碳成分,當中配合左多種天然元素(包括紫蘇葉,綠茶葉和柑橘等,組合Clear Nose既成獨家秘方,運用成分中的維生素,氨基酸,礦物質以及天然保濕因子)
除了能夠清潔之外,更能夠同時間護理肌膚!


即刻由細佬交代試用情況:久美小姐一番到屋企立即同產品自拍幾張相就落妝洗面,即刻開始試用了!

步驟1)提取適量 Magic Water 於鼻子位置塗抹,待 2 - 3 分鐘或直至黑頭於毛孔面浮起
             (使用Magic Water時感覺只係有DD拿拿拮拮,感覺好溫和)
步驟2)取適量 Blackhead Mask 於鼻上均勻塗抹
步驟3)最後將 Cotton Peel Off Sheet 放在鼻上敷貼並輕力按壓,
              待 10 - 15 分鐘或直至鼻膜乾透,從鼻翼兩旁向上撕除就Okay!


嘩~
睇下,好多黑頭粉刺係個鼻膜啊!!!!!無論係大粒的小粒的都清到出來呢!!甚至連鼻頭既陳年黑頭都清到出黎,能夠徹底清除黑頭粉刺

同時亦可以收細毛孔同護理肌膚,唔會因為用後而令毛孔變大最貼心既地方係Clear Nose更為男生和女生設計專屬配方,獨立地照顧男士同女士肌膚需要,
每星期使用 1 - 2 次,連針清facial既$$$都慳番,令到皮膚keep住乾淨,
近鏡Shoot埋來睇都不再怕怕了=D

總結: Clear Nose既皇牌去黑頭粉刺套裝份量足夠,而且價值絕對合理(只是售$125啊),久美小姐認為係學生都能夠輕鬆購買既有效頭粉刺鼻膜,可以安在家中擊退黑頭!!過程之中有效去除黑頭粉刺,減低暗粒的形成,可以重拾潔淨肌膚呢:)

Shop Location
地址:全線萬寧、莎莎化粧品店、Log-on 及各大百貨公司查詢:2635 5951


歡迎邀約試用&出席活動 Email: ww.jovi@ymail.com
久美小姐Blog:
 http://msjovi.theztyle.com/
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢