2019年11月18日 星期一

【奪目奢華!Lancôme瑰麗寶石絲滑唇膏】

Lancôme新推出L’Absolu Rouge Ruby Cream 瑰麗寶石絲滑唇膏,
真係超級奪目,唇色同外型都深得我心,大愛!
呢個系列唇膏啟發自具療癒功效嘅水晶,
設計時將紅寶石色澤同專利成分注入唇膏
另一方面將唇膏化作珍貴寶石,
以寶石切割外型獨特設計,締造璀璨華麗光芒。
每款奢華絲滑唇膏更蘊含比 L’Absolu Rouge Cream 增量達 25%色素粒子,
綻放前所未有嘅深邃唇色,秋冬天使用就最合適不過。
由楓葉色到豆沙色,全新唇膏系列足足有成15款色調
當中7款裸色同8款紅調,每款都好似紅寶石咁珍貴耀目,
今次我就收到其中4款色調,同大家分享吓先!
設計限量版唇膏外殼,再加上每支都有唔同顏色,
我個人十分喜歡呢個包裝,夠哂簡約高貴,
拎出嚟補妝時,非常吸睛呢!
獨特尖頭三角形設計,不但創新,而且貼合櫻唇,
用時只需三兩下就可以輕易勾勒唇形唇角,輕易上色,
而且色調濃郁豐富,顯色度高,用後可以特顯唇部輪廓更為立體。
Lancôme  瑰麗寶石絲滑唇膏 
L’Absolu Rouge Ruby Cream HK$270
由左至右,今次同大家分享以下唇色:
#03 Kiss Me Ruby
#01 Bad Blood Ruby
#02 Queen Ruby
#481 Pigeon Blood Ruby
#03 Kiss Me Ruby豆沙色
呢4款唇色入面,最令我喜歡嘅莫過於係呢款豆沙色,
顏色優雅自然,超易配搭,即使無化妝就咁單搽效果都好好。


唇膏水潤又易上色,色調溫柔,無論咩穿搭同妝容都可以carry得到。
#01 Bad Blood Ruby火紅色
呢款顏色較為鮮艷亮麗,所以用時眼妝可以自然一點,
咁就可以令成個妝容更平衡,更能突然唇妝。
由於顏色比較鮮豔,所以用後會明顯顯白,
我會喺派對或者慶祝飯局時使用,整體感覺滋潤唔會乾燥。
#02 Queen Ruby楓葉色
呢款楓葉色用後令我相當驚喜,本以為顏色會比較深,
但原來係帶橙紅色,用後一點都唔誇張,
反而令人睇落好精神。


我會化一個大地色眼妝配襯呢個唇色,
整體感覺同秋天衣服好配襯呢!
#481 Pigeon Blood Ruby血紅色
呢款唇色會比較偏深,較能突然獨特個性,
個人認為配搭型格少少嘅穿搭同妝容。


呢個唇色非常顯眼,對我嚟講比較cool,係平時少用嘅唇色,
不過用後反而覺得幾特別,秋冬天使用可以令成個造型更型格,
效果意想不到呢!
Facebook:www.facebook.com/lancomehk/
 Provided By Lancôme
聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/


免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢 
#LancomeHK #LabsoluRouge #RubyCream

沒有留言:

張貼留言