2019年7月17日 星期三

【百忙中唞啖有機香氣!大愛Wild Organic 香薰精油】

返工嘅同事就知道,我近呢兩、三個月迷上咗香港品牌 「Wild Organic 」,
佢哋嘅有機香薰精油由澳洲引入,並且獲澳洲有機認證
用完個人好relax,多可以同一時間多款調配使用,
真心唔可以自私用,要介紹吓畀大家先得。
呢兩款有機香薰精油分別係尤加利同薰衣草,
不過話時話,其實大家又知唔個香薰精油可以點用呢
香薰精油可以:
-按摩:加入基底油中按摩身體
-浸浴:先以沐浴露、牛奶、鹽或醋稀釋後再加入水中  
-蒸薰:先以鹽或醋稀釋後再加入至香薰機或擴香器皿嘅水中  
-直接吸入:加 1-2 滴精油喺手巾仔或紙巾,直接吸入
由於平日工作壓力都幾大,所以我就鍾意稀釋後再加入至香薰機,
或擴香器皿嘅水中,減低工作時嘅壓力同情緒,放鬆一下心情。
另外,亦會加 1-2 滴精油喺手巾仔或紙巾,直接吸入,
餘下嘅香氣喺手中,輕輕吸一吓,感覺真係令人好放鬆。
薰衣草有機香薰精油 10ml HK$380
功效:安撫心靈,令心情恢復平和。
改善失眠,舒緩肌肉痠痛,改善感冒所引起的呼吸道症狀。

呢款香氣用時令人感覺好平和,我大多數會喺瞓覺前使用,

打造一個輕鬆嘅環境畀自己,提升睡眠質素。
尤加利有機香薰精油 10ml HK$180
功效:使人冷靜,令思路清晰,提升集中力。
舒緩呼吸系統不適,改善肌肉痠痛。

我好喜歡尤加利呢款香氣,因為好醒神而且仲令人好似充滿活力,

特別喺返工時用令我覺得思路更清晰,有時頭痛聞一聞香薰,
亦好快就能得到改善,意想不到香薰治療真心work!

順帶一提,見到佢哋有薄荷精油,心思思諗緊入唔入手好!
因為薄荷精油清涼又溫熱特性對於消化系統不適、頭痛、頭暈等有顯著幫助,
我成日唔舒服又頭痛,絕對係可以有效舒緩感冒症狀等身體不適。
除咗香薰精油外,近日仲用緊Wild Organic
有機奧圖玫瑰保濕嫩膚噴霧100ml HK$280
呢支保濕嫩膚噴霧採用咗有機保加利亞奧圖玫瑰精油,
再加上獨特乳酸同蓖麻油等而成。

用時只需要距離約10-15厘米,直接噴喺臉部,然後再輕輕拍打至吸收,
可以當為爽膚水或保濕噴霧使用,淡淡天然玫瑰香氣四溢,
用完唔單止皮膚更保濕,心情都好啲。
我發現如果化妝前先用上保濕嫩膚噴霧,化妝後再用保濕嫩膚噴霧,
個妝可以更加持久,無咁容易浮粉,而且皮膚水分亦得以維持。
有效為肌膚注入水分同養分,即時舒緩乾燥緊繃肌膚
令皮膚更水潤光澤!
Wild Organic 
尖沙咀美麗華廣場2期168及169號鋪
電話: 3488 7387
 Provided By Wild Organic

聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢 
#WildOrganic #有機香薰精油 #香薰精油

沒有留言:

張貼留言