2018年12月23日 星期日

【Elizabeth Arden|LOVE HEALS x EIGHT HOUR®愛的修護】

嘩,原來唔經唔覺Elizabeth Arden嘅經典暢銷8小時潤澤霜,
已邁入第88周年啦,為咗慶祝呢個咁特別嘅日子,
品牌就同壁畫家James Goldcrown聯乘合作,
推出今次結合咗愛同修護嘅限定產品。
LOVE HEALS x EIGHT HOUR®愛的修護
設計以色彩繽紛嘅愛心圖案組成,透過藝術將希望同正能量蔓延開去,
希望利用充滿快樂喜悅嘅設計,將愛傳遞畀每一位使用者,
為肌膚注入「愛的力量」
呢次限量系列傳遞咗愛嘅修護力量,下星期一就係平安夜啦,
大家都可以趁住呢個節日,向親友傳達你愛意。
Elizabeth Arden 8 小時潤澤霜
由1930年品牌創辦人研發至今,一直深受顧客歡迎,
好耐之前都有同大家分享過,我都入手過2次畀婆婆,
潤澤霜可以舒緩敏感、乾裂肌膚、或者因燒傷、
曝曬、吹風、磨損引起嘅皮膚問題,亦可鎮靜曝曬後乾燥缺水肌膚。
另外,亦有多種用途,可以潤澤髮絲,用後令頭髮散發豐盈光澤又唔會笠,
我有啲朋友就會冬天時使用喺眼部、面頰、唇、鎖骨或腳上,打造迷人亮澤。
而我就最喜歡用嚟做手部護理或者深層滋潤腳肘同腳底肌膚,
按摩時能軟化乾裂指甲角質層,令甲沿重拾柔軟健康光采,
按摩完再用熱毛巾輕輕敷一陣,甲邊死皮通通可以軟化~
Elizabeth Arden 8 小時滋潤護唇膏
呢支潤護唇膏係我其中大支大愛嘅潤唇產品,
我喺美國旅行時都有買畀我婆婆,真心好好用,
而今次加入埋聯乘合作設計,更加充滿活力同吸睛呢!
含豐富維他命E同SPF 防曬功能,用後能舒緩乾裂嘅唇部肌膚,
我好喜歡呢支護唇膏,用後能令嘴唇看起來更柔軟平滑,
而且價錢一啲都唔貴,如果你試用過好多潤唇膏效果都唔滿意,
不妨入手呢支試吓,相信唔會令你失望!
Facebook:www.facebook.com/ElizabethArdenHK
Website:  www.elizabetharden.com

 Provided By Elizabeth Arden
聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢 
#ElizabethArdenHK #Love8Hour #LoveHeals #EightHourCream #EightHour #8小時潤澤霜限量版

沒有留言:

張貼留言