2018年10月3日 星期三

►►抵食韓式放題-東大門韓國料理◄◄

有時候成班朋友喺旺角,真係會唔知食乜好。
而哩間東大門韓國料理放題我就光顧過幾次啦,
因為價錢合理、CP值高,而且啱晒食肉獸
就算同行有男仔朋友,都唔會擔心佢地唔滿足食唔飽!
座位同座位之間嘅空間感十足,環境幾好乾淨企理,
一班朋友聚餐都可以坐得幾舒服,食足兩個鐘頭都冇問題。
呢度係半自助半寫紙嘅放題餐廳
例如頭盤、湯品、刺身壽司、汽水同甜品就可以自助去拎,
而主食類就主要用餐紙點,另外可以加錢嗌其他熱食。
老實講呢個價錢收費本身唔係抱有太大期望,
但係一坐低就見到餐廳供應汽水一啲都唔馬虎,
而且仲有啤酒提供,誠意十足!
冷盤有泰式鳳爪、醃青瓜、泡菜,款式算多選擇,
呢啲冷盤要來配燒肉的確唔錯,可以減低油膩感。
一去到肚餓,仲有小食可以先食為快,
炸雞翼、春卷、蝦餅等等大量泰式小食,味道唔錯。
一讚嘅係呢度嘅冬陰公湯,味道好香濃,微微嘅香辣,
入口好惹味,連我呢啲BB班都可以飲到,仲好足料,
嚟食飯嘅朋友必定要試呀!
呢度仲有免費刺身供應,而且店員比得好大方,
唔使排隊之餘,仲大大碟今日拎俾你。
雖然三文魚唔算話好肥美,但味道比起係超市買的好,
我就鍾意燒熟嚟食。
一坐低,店員就送上一碟海鮮俾我哋,
絕對非常有心意,冇諗過呢個價錢,
仲會按人頭送上免費海鮮,海蝦入口肉質彈牙爽口。
厚切五花腩我覺得係必點嘅,經燒烤後會大幅收縮出油,
食落口好香,建議原塊燒熟唔好剪開燒,
等D肉汁可以鎖住係肉入面,入口肉味更濃郁。
上菜嘅速度好快,而且份量一啲都唔小家,
唔會好似出面啲放題咁,落幾次單先嚟,圖中為2嘅份量。
最鍾意嘅呢度係佢地嘅肉唔會加好多調味料,
所以一食就知道會唔會唔新鮮。
最後甜品仲有西米露、泰式糕點、西米布甸、生果等等,
質素都OK,講真呢個價錢提供咁多選擇,由頭盤至甜品都有提供,
仲有免費汽水同啤酒,整體質素又唔差,
店員嘅服務又快,絕對比起好多放題做得好。
如果成班朋友想食餐勁,又想價錢係二百蚊左右,
東大門韓國料理呢度絕對值得你考慮。

聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/



沒有留言:

張貼留言