2016年12月24日 星期六

【 久美喜愛的上架面膜-KOSÉ COSMEPORT 】

眾所周知,我係一個面膜控,
無法啦,由細到大皮膚都係差底,特別一轉季,
最討厭嘅玫瑰挫瘡又會嚟探訪我~
由於經常敷面膜,所以屋企有超過二百塊面膜,
有保濕,美白,急救,滋潤,仲有D會係妝前快敷之選。
面膜牌子裡面,真係平又有貴又有,
但係,教我喜歡的就真是來自日本的KOSÉ COSMEPORT 
手上這大大包的是-深層極緻修護EX面膜,
專為輕熟肌膚研發,定點針對因日常帶來的肌膚傷害,
特選超高保濕成分,當中包括:
輔酶Q10、Lipidure®、摩洛哥油、膠原蛋白、透明質酸、及天然保濕因子。
面膜當中的全能美容液帶,
可以一次過帶來來8種全面護膚功效:
化妝水、緊膚水、美容精華液、乳液、按摩、眼膜、面膜、乳霜,
所以我會放它為急救系列面膜,係化妝前使用,
短短的十五分鐘補充番肌膚的含水量同柔軟度。
大大一包有成四十片,重點係一大包都只不過係HK$98,
計番係一塊都只不過HK$2.45,
它的滋潤配方,能夠有效軟化肌膚角質層,
令肌膚回復水潤光澤,妝前使用仲可以更上妝~
當中面膜紙質由加厚1.5倍的Beliseme棉籽絨製成,
可以提升密著感,緊貼眼角、嘴角處等微細部份,
鎖緊精華,提供更多美容液至角質層最深處。
面膜紙的質地柔軟,貼服度不錯,
只是對我來說略有點大塊,但是覆蓋度很好。
我最覺得它在改善乾燥細紋、膚色不均上頗有效果,
即使近日因為工作量帶來的壓力,還有是作息時間不足,
它都可以幫我進行急救,滋潤肌膚的需要。
剛起床時,皮膚在沒有塗上任何補濕用品,水分只有10.8%,
皮膚看起來毛孔粗大,而且痘痘又紅又腫。
十五分鍾使用後,水份提升至32.9%,
明顯膚色不均問題有改善,重點是肌膚質地摸上去是軟軟的,
光澤感也有所提升~

由於這個深層極緻修護EX面膜是屬於經濟環保包來,
所以開封後,建議儘快使用,
以免精華不能在活性最高時候使用啦。

銷售點︰高絲全新 Clear Turn 深層極緻修護EX面膜於萬寧獨家發售。
 Provided By KOSÉ COSMEPORT❞
歡迎邀約試用&出席活動:ww.jovi@ymail.com
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢

沒有留言:

張貼留言