2014年9月9日 星期二

ENJOY MY BLOGGER‘S LIFE :)

我終於開了我的小小blog!!這是我的小小天地,開心share:)

一直以黎都想開一個blog,原因來來去去都係果幾個???
貪靚?鍾意分享?識多D朋友?
Um...以上都係其中一部分小原因喇,
其實最想係...脫離現實生活工作苦悶,用另一個我,發自內心無扣無束咁分享!!
簡直好似換身份咁,哈哈!當然,寫同睇Blog都係減壓ge一個好方法:)

細細個ge時候寫Xanga,寫下番學放學去街好似日記咁,咁呢家我會寫咩呢?
我希望寫我生活上發掘ge正野俾大家,
女人除左靚同Beauty野,食都好重要呢,所以呢個係我個Blog ge大方向!!

Share一下小妹資料先,多多支持!:)
(我地會有專人通知您...)哈,我既工作就係'專人'勒,即係客戶服務!
雖然每日工作重複又重複,但專人既工作我都覺得是快樂的!
比較多野講,belibrala..lalala..是較嘈一點的樂觀派!
喜歡食,貪靚,影相(注意:我是拍照,不是喜歡被拍!)
有3隻寶貝狗,1隻係Tea cup Poodle,性格當然嗲到不得了,有點懷疑係基的!
1隻係松鼠,白雪雪的老狗,被小妹婆婆寵壞,性格係一個老闆,佢大哂!
最後一隻係洛威拿,估你唔到佢係最乖ge一個,無脾氣,成日俾隻Poodle恰佢ga!!



“Little Thing,Little Joy" 係我宗旨,I'm Miss Jovi.
Nice to meet all of you!!

沒有留言:

張貼留言