2020年7月9日 星期四

【Summer Skincare 夏日護膚必用IPSA 皇牌ME乳液】

天氣炎熱又要長時間咁帶住口罩,皮膚唔單止缺水,
加上口罩壓住皮膚令到皮膚冇哂彈性,而且又易生暗瘡同暗粒,
同大家分享IPSA夏日護膚完美組合,就係流金水 + 皇牌ME乳液
真係保濕抗痘嘅最佳配搭,回復細緻紋理,重現剔透幼嫩透亮素肌。
IPSA生肌水源素 The Time Reset Aqua W 
200ml HK$320
身為IPSA人氣補濕王,內含大量保濕成分即時極速滲透,
當中包括具有6大功效能多效美肌能為肌膚保濕,
去暗粒、抗氧、控油、亮膚、細緻持續為肌膚補水、鎖水、造水!
IPSA ME 更生活化抗敏乳液 Metabolizer Sensitive 
175ml HK$520 
ME 乳液以穩定細胞代謝為本,回復肌膚「自我更生力」,

令肌膚細胞再生,回復細緻紋理。而我嘅專屬ME抗敏乳液係Sensitive 2, 
具有海洋活化精華EX, 能夠調節細胞代謝、重整肌膚,強化皮膚機能。
當中仲有短柄野芝麻提取物,能加強抗敏力,同時抑制炎症,
減少肌膚「面紅」問題,回復飽滿柔滑。
嚴選3種海藻精華(褐藻、紅藻、綠藻)、
海洋礦物(鎂離子及鈣離子)及檸檬萃取製成,
將海洋活化力量注入肌膚細胞,讓細胞奇蹟再生。
不過我用呢兩款產品時,一定會用埋IPSA化妝棉
因為能更快更易被皮膚吸收,Silk Cotton真絲化粧棉觸感鬆軟綿柔,
有助肌膚均勻地吸流金水同ME乳液嘅活膚成分,我經已用光光兩大包!
流金水質感清爽又唔黏膩,令水分長時間停留於肌膚表面而不會流失,
有效引導保濕成份持續滲透,我最喜歡係一支可根據個人需求有多種用法,
customize自己使用方法。
我最愛用即時舒緩拍打法,當潔面及柔膚水後,
以化妝棉取約 5 元硬幣大小份量使用,輕拍肌膚, 
為肌膚高效補濕,加強後續護膚品吸收,皮膚即刻好軟滑,
而且夏天使用能協助有效控油,抗炎趕走暗啞,
又能立即提亮膚色,令肌膚重現透亮澄白,
我覺得使用流金水後,仲能夠大大加強皮膚後續吸收力。
我嘅專屬ME抗敏乳液係Sensitive 2,
具有海洋活化精華EX,
能夠調節細胞代謝,可以重整肌膚,強化皮膚機能,
當中仲有短柄野芝麻提取物,能加強抗敏力,
同時抑制炎症,減少肌膚「面紅」問題,回復飽滿柔滑。



我呢支ME係低敏性配方,專門針對肌膚致敏源頭,
日日長時間戴口罩,皮膚真係好乾燥好缺水,
而呢支ME乳液唔單止可以加強皮膚水分,又可以改善泛紅問題。


使用前嘅皮膚比較乾燥帶有少少微紅,比較暗啞,
所以近日我每日早晚都會用上三泵份量嘅ME乳液,配以IPSA化妝棉用於全面。
用咗個差不多兩個星期,皮膚光澤度真係明顯有所提升,
而且真係柔軟得多,雖然都會因為經期前生少少暗瘡,
但係以日日戴口罩焗住皮膚嚟講,皮膚都可以keep到無變差,
而且泛紅敏感情況少咗出現,流金水同ME乳液效果著實不錯。
仲有更多限時官方優惠:bit.ly/2MTZimF
如果你想了解更多IPSA產品可瀏覽以下網址:
IPSA TTR Aqua W 生肌水源素: https://bit.ly/2W8KvdP
IPSA ME皇牌ME乳液: https://bit.ly/2IIIYDp


Website: www.ipsahk.com/‎
 Provided By IPSA


聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢 
#ipsa #ipsahk #customizedbeauty #IPSALYZER  #ME乳液 #ME小奶瓶 #流金水 
#TranslucentSummer #HealthySkin #皇牌水乳 #HeroCombo

沒有留言:

張貼留言