2019年3月21日 星期四

【探索女性美|GUERLAIN繁花淡香氛 (EDT) Bloom of Rose 繁花淡香氛】

做人最重要係「樂做自己,活出真我」,
所以我一向忠於自我,過自己想過嘅生活、去想去嘅地方,
仲有當然就係用自己喜歡嘅東西。
特別係香水!
因為噴香水除咗可以提升個人氣魅力,仲係生活態度。
GUERLAIN Mon Guerlain 香氛由2017年誕生,
一直頌讚現代女性美態,表揚嫵媚力量。
而香氛美妙之處,在於身份印記,令人堅實地扎根現在,同時自信地展望未來,
因為要成為一個更好better me,第一步就係學會對自己好點
要成為一個更好的better me,第一步便是學會對自己好一點。
果香同埋花香嘅香水我都好喜歡,
全新MON GUERLAIN BLOOM OF ROSE 繁花淡香氛 (EDT),
以粉紅色作為設計調子,絕對非常吸睛。
Bloom of Rose 繁花淡香氛 
30ml HK$540; 50ml HK$730; 100ml HK$995 

由Gabriel Guerlain設計、水晶名家Baccarat製造嘅經典四葉形香氛瓶,

能夠打造別緻月性感,清新玫瑰花香再融合新鮮採摘嘅橙花,
有與別不同嘅柔和感!
結合卡拉薰衣草、小花茉莉、大溪地香草同澳洲檀香,
另外再加入兩種 GUERLAIN 調香師珍愛嘅新素材
橙花同保加利亞玫瑰。


我覺得無論係返工定係約會都好適合使用,
而且香水仲好持久,能成就圓滿女性美質感同色彩帶進香調組合。
呢隻淡香氛香好啱輕熟女,香味唔會好重,
帶有少少甜味,噴完之後令人更加有自信,不妨去專櫃試試聞吓啦!
Website:www.guerlain.com/hk/zh-hk
Facebook:www.facebook.com/GuerlainHK
 Provided By GUERLAIN
聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/


免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢
#GUERLAINHK #BeautyAndTheBees #MonGuerlain 

沒有留言:

張貼留言