2019年2月15日 星期五

【Glamsmile愛威白牙貼面 - 美白牙貼讓你擁有不能想像的燦爛笑容】

身為美容博客,再加上自身職業原故,經常要見人同埋要上鏡,
再加上每日一「啡」嘅習慣,所以除咗對自身內外要求越來越高,
不但皮膚、連笑容同牙齒嘅美觀程度亦實在不容忽視
因而近幾年更加留意牙貼面、美白牙貼等美齒產品,
務求令笑容升級再升級! 
後來同朋友一齊上去Glamsmile香港愛威白進行consultation後,
先知道原來牙貼面嘅收費無我想像到天價咁高,大部分人都可以負擔得起,
而且過程好簡單,唔洗麻醉、磨牙,仲能夠維持長時間,
係一個將燦爛笑容升級嘅好方法
我之前有試用過市面美白牙齒產品,可惜要花較多時間, 
同埋未能keep住有持久效果,但對於牙貼面一向認識唔深,
再加上擔心過程需要磨牙或者影響牙齒健康。
不過聽完GlamSmile嘅consultation 後就完全令我改觀。
簡單同大家介紹一下Glamsmile香港愛威白先!
Glamsmile香港愛威白由享譽國際嘅愛芙蓮醫生創立,
係比利時Remedent NV的國際頂級牙齒美容品牌,
由1985年成立個人工作室發展至今已,
全球40多個城市設有超過100家專門店,
絕對能夠堪稱為"全球牙貼面專家",
所以我選擇進行資詢,正因為其令人大有信心嘅背景。
當日上去其銅鑼灣金朝陽中心專門店進行牙齒資詢,
其專門店環境好舒服,令我可以完全放鬆心情了解如果改善牙齒問題。
原來好多名人都曾經喺Glamsmile愛威白進行美白牙貼面,
顧問仲話畀我知,使用過嘅名人、藝人更加係數之不盡,
全因愛威白以嶄新嘅3D牙齒瓷貼面技術享譽
顧問先幫我影好牙齒嘅相片,然後就喺咨詢房同顧問計傾,
了解一吓品牌嘅背景,同埋同其他方法嘅分別,
發現進行美白牙貼唔單止可以令牙齒更白,亦可以喺過程中改善牙齒其他問題。
我平日唔太鍾意露牙笑,全因為我嘅牙齒帶黃,
而且有少許唔齊整,所以每次影親相,我都好自然咁合埋嘴笑。
個笑容級別一直係中下等級,因此,好希望可以將笑容升級!
升級到可以好自信咁笑為止! 

好啦,以下就同大家分享我嘅諮詢結果啦,
希望牙齒嘅相片唔會嚇跑大家,大家會睇埋落去啦~
呢兩張相片就係我嘅牙齒啦,
顧問話我牙齒整體都幾整齊,只係下排有隻門牙向內咗少少,
同埋牙齒比較帶黃,而且我成日搽唇膏,
就更顯牙齒唔夠潔白,所以顧問都建議我進行牙貼面。
牙貼面就好似幫指甲套上指甲片一樣,原來可以根據返自己需要同膚質, 
選擇啱自己「牙色」嘅美白牙貼,咁就唔洗怕出現牙齒白到太假同唔自然嘅問題,
幫牙齒升級。
Glamsmile愛威白會完幫客人嘅牙齒進行3D設計
先建模再成型,之後仲要進行笑容黃金比例等等審美處理,
而且仲會係成個過程不斷同客人溝通,可預觀效果,
真係能夠稱得上為360度量身訂制
曾經我有個問題,就係覺得牙貼面好易會有損耗,會唔會唔襟用,
原來牙貼面嘅質地經已打造到好似真牙一樣,
超硬全瓷牙貼面,硬度高達380Mpa,最薄可達0.2mm,
仲可以用約20年,品牌仲設有成5年嘅品質保證。
最重要嘅當然就係安裝方面啦,GlamSmile愛威白獨創嘅高科技安裝盤,
能夠一次性安裝10隻牙齒,加上過程唔洗磨牙,又無痛,仲唔需要用麻醉,
比起以往嘅人選擇進行做牙套等,實在方便又唔影響牙齒健康,
令到每個笑容都燦爛到不能想像。
顧問話宜家技術非常成熟,安裝時間由以前幾個小時減至1小時,
安裝更準確,更可以減少人為錯誤,加上有好幾款白度嘅美白牙貼選擇,
絕對係屬於體貼又個人化嘅服務
如果你唔係太滿意自己嘅牙齒、牙齒之間有間隙、或者其他情況,
都可以好似我一樣去GlamSmile愛威白,
了解一吓需唔需要進行牙貼面服務,佢哋專業嘅意見,
可以令你大大增加美白牙齒嘅知識呢。
Facebook:www.facebook.com/glamsmilehongkong
website: www.glamsmile.com.hk
 Provided By Glamsmile
聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/


免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢 







沒有留言:

張貼留言