2018年7月3日 星期二

【香港限定!LEADERS全新玫瑰花水補濕面膜】

波鞋有限定、蛋糕有限定,從來無諗過面膜居然有香港限定!!
全新香港限定LEADERS Insolution玫瑰花水補濕面膜
其粉紅色包裝加上「香港限定」,都足夠我乖乖洗好臉試試看,
身為面膜控當然要快人一步為大家率先一試啦~
我好鐘意敷面膜,原因係每日辛苦工作後,呢短短15分鐘係我嘅ME TIME。
除此之外,每日面對環境污染、濕熱天氣、
生活壓力、休息不足等等嘅問題,對肌膚嘅損害實在唔少,
所以面膜簡直係我身心放鬆嘅急救包!
LEADERS Insolution玫瑰花水補濕面膜以少女心滿滿嘅粉紅色作為設計,
一盒有五塊,面膜通過SGS補濕測試,
當中嘅天然成份證實可以令肌膚水分大幅提升95%,長效鎖水。
最教人興奮嘅係面膜通過補濕測試、肌敏測試同毒物測試,
當中無任何化學防腐劑、雌激素,仲通過過千種對人體有害物質篩查,
對於生活喺都市污染滿滿嘅香港嚟講,
呢款面膜絕對好適合敏感肌使用。
成分中有透明質酸、水母萃取、深海藻提取物同珍稀5010ppm保加利亞玫瑰水、
乳酸桿菌、德國洋甘菊、馬齒莧等等,能夠作出長效保濕同抗敏。
特別值得一提嘅係當中珍稀5010ppm保加利亞玫瑰水,
可以幫助補充水分同時保濕亮白,舒緩乾燥或敏感肌膚,
同時能撫潤受損肌表,提升肌膚保水度,
所以每當我見到有保加利亞玫瑰水成分嘅護膚品都會特別留意!
其實LEADERS呢個品牌對我來說一點都唔陌生,
因為佢哋嘅面膜通過好多國際標準認證,絕對係呵護肌膚嘅安心之選,
再加上有唔同嘅面膜供選擇,所以一直都有回購品牌嘅面膜。
最令我喜歡嘅係佢嘅面膜材質係由棉花籽絨而成,
密度極高,敷起嚟超貼服又柔軟,而且仲附有大量精華,好保濕!
按面部輪廓敷上面膜,雖然包裝寫敷上十五分鐘,
不過我次次都敷大概20-25分鐘左右,因為面膜敷起嚟實在好舒服。
每次當我曬後或者皮膚帶有點泛紅時,敷上LEADERS面膜就可以幫我補水,
而呢片玫瑰花水補濕面膜仲能夠舒緩一吓我嘅皮膚,效果幾好。
可能就快到經期,敷面膜前水分係由21.9%,有啲水油唔平衝,
而敷完面膜後,肌膚含水量足足上升至55.2%,成一倍有多。
效果超越我估計,所以點解LEADERS嘅面膜成日有人搶購呢~
LEADERS 玫瑰花水補濕面膜25ml HK$85
Facebook:www.facebook.com/leadersclinic/
Website:www.leaderseshop.hk

 Provided By LEADERS
聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢

沒有留言:

張貼留言