2017年10月15日 星期日

【shedates x Vaseline閃爍Bling Bling手作坊】

呢幾日明顯feel到開始大風咗同凍咗, 
所以見到D皮膚同嘴仔都dry 咗好多,特別係個嘴仔,
擦起唇膏時見到自己有D唇紋。
上星期出席《shedates x Vaseline閃爍Bling Bling手作坊》
因為she.com美容編輯Heidi會分享絕密美唇秘技,
而且又可以同一眾bloggers朋友見見面,
仲可以DIY屬於我個人嘅Vaseline閃令令lip therapy小瓶~
一早就到達活動地點:Bread, Espresso & 
當然要同bloggers朋友影下相先啦,見到我pops 手上嘅閃令令Vaseline,
就知道今次主角就係佢啦!
今次《shedates x Vaseline閃爍Bling Bling手作坊》有好多嘢玩,
可以DIY Vaseline唇部磨砂及唇彩,
之後仲DIY屬於我個人嘅Vaseline閃令令lip therapy小瓶。
活動一開始,
就請到she.com美容編輯Heidi個人Vaseline唇部護理分享。
其實由細細個開始,我媽咪就會俾Vaseline我用,即係花士苓,
凡士林除咗可以為乾燥或受損肌膚鎖住水份,
又可以護唇,亦可以係屋企染頭髮前塗係髮邊,
防止染髮劑敏感問題,真係用途多多。
美容編輯Heidi後,大會安排我地享用美味嘅下午茶,
接著就開始DIY活動啦。
DIY Vaseline唇部磨砂:)
開始感覺嘴唇變乾,就算一日搽十次潤唇膏,
都要做多番功夫滋潤雙唇至得,而首要做就係幫雙唇去除多餘角層。

用上Vaseline再加入2茶匙粗粒砂糖做磨砂唇膜,
就可以利用Lip Balm係唇上厚厚咁搽一層,然後用保鮮紙封住佢,
敷上大約十多分鐘後係唇上打圈磨砂,就可以有效捽走死皮及減唇紋。
DIY Vaseline唇彩:)
如果平日買嘅唇膏太鮮色,買完覺得自己carry唔到,
又或者鐘意用凡士林不過又想有少少色,
就可以利用少少唇膏加入凡士林,混合後就可以成為自己喜歡嘅唇彩,
比起平日嘅唇彩嘅滋潤度高好多。
Vaseline 閃爍Bling Bling DIY裝飾:)
Vaseline迷你護唇霜真係好可愛好吸睛呀,
又有原味,又有玫瑰味同埋粒朱古力味,細細粒放係袋最好不過,
可愛之餘又可以令雙唇保持彈潤!
今次shedates就安排我地動手DIY閃令令lip therapy小瓶,
等我地可以拎迷你護唇霜都可以閃bling bling 又與別不同!
經典花士苓配方,可以即時軟化鎖水,
所以每年冬天我都會預備定Vaseline,即使天氣再乾都唔怕嘴唇見紋、爆拆。
DIY時我仲幫我嘅lip therapy小瓶痴咗好多閃bling bling,
打造獨一無二嘅迷Vaseline你護唇霜。
連樽蓋都有設計到㗎,見唔見到我個"J"字呢,哈哈~
今次shedates活動實在好好玩,希望下次都可以參加啦,
而且大家都要同我一齊捕實shedates D 活動即刻報名呀!

 Provided By She.com & Vaseline❞
聯絡MsJovi:
ww.jovi@ymail.com / www.facebook.com/blogger.ms.jovi/
Blogspot She Elle BeautyExchange 
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供, 本文章內容屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢
#Vaseline #Shecom #shedates #迷你護唇霜 #7g #玫瑰味 #朱古力味 


沒有留言:

張貼留言